WE ZIJN ER!!!!! - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van kirsten Gils - WaarBenJij.nu WE ZIJN ER!!!!! - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van kirsten Gils - WaarBenJij.nu

WE ZIJN ER!!!!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg kirsten

12 April 2008 | Roemenië, Boekarest


Zo we zijn aangekomen, op het vliegveld bij Zurich moest ik me schoenen uit en me shirt! zag er zeker onbetrouwbaar uit hahaha. In boekarest aangekomen stond er een man op ons te wachten die ons naar Butterfly villege bracht. dit is een soort van jongeren hostel waar wij ons eerste weekend verblijfen. zondag gaan we naar ons vaste woon adres.

Die middag zijn we naar de stad gegaan met de taxi. Het is echt ongelooflijk hoe de mensen daar auto rijden. er zijn geen weg belijningen en de stop lichten bungelen aan een draadje. Iedreen scheurt vlak lng elkaar heen en lopen op elkaar te schelden en te toeteren.

In de stad waren er veel oude mensen die stonden te bedelen. Zo zielig. Daarna zijn we uit eten gegaan en daar viel de stroom uit. Dat schijnt daar trouwens heel normaal te zijn. Zit je dan in het donker te eten. Maarja wat wil je als de stroom lijnen aan houten stokken hangen, en door elkaar hangen.

Ook kwamen die andere nederlandse meiden tegen in de stad. Heel toevallig. Vrijdag gingen we op tijd naar bed we waren allemaal erg moe van de reis en van alle indrukken. Helaas sliepen de zwerfhonden niet, die hebben de hele nacht lopen blaffen werd er gek van!!!

zaterdag (vanavond ) gaan we met ze allen te stappen in de stad.
Het is hier super gezellig, en je maakt nu al zo veel mee. ik zou graag alles willen vertellen. Maar ook anderen willen achter de computer. Nou jullie horen snel weer van me

PS: ik wil nog een keer al mijn klas genootjes bedanken voor de leuke spullen.

en mam super leuk boekje

XXXXX Kirsten

  • 12 April 2008 - 13:22

    Ada:

    Wel even wennen denk ik,een land wat zoveel minder welvarend is dan ons eigen vertrouwde landje. We hopen dat je een leuke en leerzame tijd tegemoet gaat.
    Liefs , René ,Ada Rico

  • 12 April 2008 - 15:07

    Barbara:

    Hey Kirst... hmmm...is weer eens iets anders zal ik maar zeggen hahhaha. Al heimwee naar je lekkere bedje in Nederland!!!! hahaha nee hoor. Ondanks de armoede heel veel plezier gewenst en succes met de projecten!

    X Barbara

  • 12 April 2008 - 15:51

    Rik:

    Wat klinkt dat leuk allemaal! Veel plezier nog daar!

    Kuss Rik

  • 12 April 2008 - 18:02

    Annette:

    Lieve Kirsten.
    Eerst problemen op Schiphol, daarna in Zurich je stopt nu wel hè!!!!!!!!!!!!!!
    (Ik zie je al staan je zal wel erg vriendelijk gekeken hebben.)
    Het boekje met heel veel liefde voor je gemaakt.
    XXXXXX MAM

  • 12 April 2008 - 19:43

    Johnny:

    Lieve Kirsten,

    Het is mooi dat je eerste indrukken goed zijn. De mix van ervaring opdoen en de voldoening van deze stage zal groot zijn.

    Pas goed op jezelf en hou je haaks.

    X Johnnny

  • 13 April 2008 - 06:10

    Maartje:

    Inderdaad het is wat met die honden, wat een ervaringen al in zo'n korte tijd, ik heb je mail doorgezonden naar de anderen, geniet ervan, Maartje

  • 15 April 2008 - 12:46

    Jissie:

    Jeetje wat een armoedig daar zeg! Dan is het hier wel heel anders in het (momenteel) zonnige Nederland. Heb je trouwens al weer wat gehoord van Gerlof:P hahahha. Daar staat nu vast je hoofd niet meer na. Heb je daar een beetje leuke uitgaanstenten?

    Ben benieuwd!

    dikke (K) jissie

  • 15 April 2008 - 17:51

    Annette:

    Lieve Kirsten
    Ik heb de site van Robbin gelezen. Als je dat verhaal leest over jou stage plek
    dan gaat dat door merg en been.
    Daarom heb ik dat boekje voor jou gemaakt!!!!!!!
    Ik wens je het aller beste en je weet het hè je kan altijd bellen hoor.
    Veel liefs mam

  • 10 Mei 2008 - 19:12

    Overbuurvrouw Linda:

    Hoi Kirsten daarnet je vader even gesproken om te horen hoe het met je is.
    Hoorde van je website en heb deze gelijk even bekeken.
    Wat heb ik een bewondering voor jou en wat een misstanden vinden daar plaats dan leven wij toch maar in een rijk land.
    Kirsten heel veel sterkte nog de komende weken en ik blijf je verhalen volgen.
    Groetjes Linda Jack en Anouck

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

kirsten

Ik ga in de hoofdstad Boekarest werken in een instelling voor gehandicapten kinderen.

Actief sinds 07 Maart 2008
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 17656

Voorgaande reizen:

11 April 2008 - 21 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: