Zo en toen waren de koffers gepakt!!!! - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van kirsten Gils - WaarBenJij.nu Zo en toen waren de koffers gepakt!!!! - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van kirsten Gils - WaarBenJij.nu

Zo en toen waren de koffers gepakt!!!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg kirsten

09 April 2008 | Roemenië, Boekarest

Nog een paar nachtjes slapen en dan vertrek ik richting Roemenië. Me koffer is gepakt, en al me schoenen pasten erin!!!!! Joepie :)

Vrijdag ochtend 11 April om 7.20 gaan ik vliegen, dus dat wordt lekker vroeg me bed uit.
Ik heb er zin in!!!

  • 09 April 2008 - 19:09

    José En Jack:

    Nou Kirsten,

    nogmaals heel veel plezier, een goeie reis en genieten daar!

    José en Jack

  • 10 April 2008 - 15:01

    Maartje:

    Goede reis morgen, wel vroeg hoor, we zijn natuurlijk reuze benieuwd hoe het je daar zal bevallen, we blijven je volgen

  • 11 April 2008 - 00:49

    John Annette Ralph:

    Voor onze allerliefste Kirsten,

    Je koffers staan er klaar voor.
    Straks naar Schiphol.
    "Met de koningin" zullen we even moeten missen maar?.............wij wensen je hèèl vèèl succes en blijven je volgen.

    Veel liefs van je thuisfront.

  • 11 April 2008 - 13:35

    Elske:

    hello,

    ik was benieuwd of je al een reactie hier heb geplaatst over hoe het daar is...
    maar dat nog niet logies hoor:D eerst natuurlijk even de buurt bekennen daar.
    nou ik hoop dat je een goede vlucht heb gehad en met een leuke groep bent...
    heeel veel plezier.
    xxxx elske

  • 15 April 2008 - 12:42

    Jissie:

    Heeey kirsten!

    Leuk dat e-mailtje van jouw. Bevalt het daar een beetje, je hebt in ieder geval lekker weer;)

    Ik blijf je volgen hoowr.

    xxxxxx jissie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

kirsten

Ik ga in de hoofdstad Boekarest werken in een instelling voor gehandicapten kinderen.

Actief sinds 07 Maart 2008
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 17657

Voorgaande reizen:

11 April 2008 - 21 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: