BIJNA - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van kirsten Gils - WaarBenJij.nu BIJNA - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van kirsten Gils - WaarBenJij.nu

BIJNA

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg kirsten

12 Maart 2008 | Roemenië, Boekarest

Nog even en dan is het al zover!!!

• 13 Maart 2008 - 16:27

Janussie:

Heyhey,

nog even en ik ga je missen. nog even en dan leven we zonder jouw in ons koude nederlandje.

veel suc6 alvast. tot de zuipschuit.

kusjes Janussie

• 16 Maart 2008 - 14:53

John En Let:

Hoi Kirsten, het duurt nog een klein maandje, maar voor je het weet is het zover. We wensen je heel veel succes met alles en zullen je bij deze sponsoren.
    Groetjes, Ome John en tante Nicolette

• 31 Maart 2008 - 19:19

John En Let:

Hoi Kirsten, ben je al druk bezig je koffer(s) te pakken? Het begint nu toch al echt kort dag te worden. Het lijkt me erg spannend. Doe rustig aan, blijf rustig en we horen nog wel van je voor je vertrekt. Groetjes, ome John en tante Nicolette

• 01 April 2008 - 07:29

Ype:

Hey,

Ik moest je effe googlen maar heb je site gevonden.
    Nou ik zie je niet meer dus tot over een paar maandjes. Veel succes..

Kus Ype

• 09 April 2008 - 17:11

Familie Renooij:

Heey Kirsten..!!!

Zo spannend hé!! Echt heel veel plezier en Succes daar..!! Uiteraard houde we je Site in de gaten,, want we willen natuurlijk wel de gang van zaken weten..;)

Liefs van de Familie vanaf het Eiland Wieringenn.. en de luitjes uit Anna Paulowna

• 11 April 2008 - 20:54

Morena:

Ben harstikke trots op mn stoere nicht, zo helemaal (bijna) in dr uppie naar dat gekke Roemenie! Ben benieuwd hoe je trip ernaar toe is geweest en hoop dat je een hele leerzame en leuke tijd hebt!

Liefs, Morena

• 12 April 2008 - 02:20

Onbekend Nummer:

groetjes van Rob Hahahaha !!!!